utan dator...

Ja from imorgon och ett par dagar framåt kommer jag att vara datorlös ( hur ska det gå ??). Den mår inte bra och vi ska (läs Jonas) göra en ominstallation..

Men vi är lediga och jag ska trotsa regn med trädäcks tvätt, trädgårdsarbete mm. Imorgon blir det en gympaavslutning med...

Jag har gjort kort till fröknarna från T o hennes kompisar



har gjort ett kort till



Maten går bra. Idag har det dock blivit 2 rutor mörk choklad men jag håller mig inom programmet.. Imorgon ska jag mäta midjan??!! igen för att se om det händer något...




Kommentarer
Postat av: Lina

superfina kort Helena!

2010-05-13 @ 07:30:58
URL: http://ltannerfalk.se
Postat av: Annette

Lycka till med datorn! Man märker hur mycket man använder den när den väl är borta. Fina kort!

2010-05-13 @ 21:14:54
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Nylén

Du är sååå duktig--beundrar alla som orkar ta tag i sin övervikt-även om det inte behövs alla ggr:)

2010-05-14 @ 22:40:22
Postat av: Nylén

2010-05-15 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0