Håll i er !! Jag har energi !!

Ja ibland vet man inte var den kommer ifrån men jag tror att den är en kombination med extra ledigt och GI mat.

Vi har fixat en massa hemma i helgen. Mannen har ordnat färdigt i hallen nere= Blev kanon !! Och jag har fixat en del ute. Jag har haft perfekt hjälp !! Tilda älskar att fixa och greja ute. Det var tom så grannens flicka kom till mig och sa; Barn måste få leka , annars dör dem... Stackare som trodde att jag tvingade Tilda...




Idag efter jobbet så blev det fika och lite fix inne. Kvällsmat och sedan ut i trädgården igen för att måla lekstugan invändigt. Nu ska den fräschas upp !! Tilda hjälpte till såklart !!

Och för första gången har jag fotat i RAWformat...Det var inte sista....
 

Kommentarer
Postat av: Nylén

Hej hej. Har oxå varit i trädgården och sett rabarbern växa sej frodig. Drog mej till minnes attt du ska ha något saft recept där man gör sylt av resterna. Tror du det kan hitta hem till mej?

Kram på er alla.

2010-05-18 @ 01:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0