det blev en dag på stranden...tralalallala...

men inte riktigt så som man kanske skulle önskat men ändå... Trivselkväll med Elias klass. Minigolf och picknick på stranden. Vi hade i alla fall tur med vädret... Vi hade jättekul med...

Så här kul tyckte T att det var



överlycklig för att hon fick vara barfota och känna på vattnet.. tänk vad det lilla kan göra...

En gul och orange LO har jag gjort för Swescrapbloggen. Det är färgtemat denna vecka...



Gi går fortfarande bra men idag slank det ner yttepytte chokladglass...ajabaja... Och på fredag ska jag till GBG hela dagen på kurs .. ska ha med lite mat och göra mitt bästa....

kram på er alla !!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det e underbart nu när värmen äntligen kommit! Perfekt att va på stranden då :)

Du kan ju alltid springa Göteborgsvarvet ;)

Kram

2010-05-20 @ 07:01:32
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Lisa Johansson

Du är duktig som kämpar på!!



Fina lo:s och bilder med.



Kram Lisa

2010-05-20 @ 08:03:47
Postat av: Jessica Lindell

Var ett tag sedan jag kikade in. Alltid lika fina Lo:s och foton. Gillar ju förstås det på mig och Vilgot!

2010-05-22 @ 10:11:58
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0