VABB igen !!

Elias har haft hosta och varit riktigt förkyld sedan helgen. Han har gått i skolan och så men det blir inte direkt bättre. Inatt har hostat ganska friskt... Så vi tar en vilodag och ringer doktorn för att se om vi kan hitta på något som hjälper... Det värsta är att T har också börjat snörvla och hosta lite idag... Vi är hemma alla 3 och det jobbigaste vi ska göra är att köra o handla lite...

Jag har lite scrap/ kort som jag inte visat ännu...



Allt material finns hos Scraproom, papperna kommer från Inkido.

Jag har gjort lite kärlekskort. beställnig från en kompis som ska på bröllop...



Nu ska vi fixa till lite frukost här hemma.. Jag ska nog försöka få packat lite till fjällen med när vi ändå är hemma.

Kommentarer
Postat av: Annette

Krya på er allihopa! Ifall vi inte hörs innan så ha en jättebra vecka i fjällen. Jag var inom SR igår o såg dina 3 nya LO´s. Jättefina allihopa! Jag blev inspireread!

2010-03-09 @ 11:31:01
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Lena

Jag gillar det gröna kortet. Det får mig att tänka på vår och sommar.

2010-03-14 @ 16:21:46
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0