PRICKIGT ...

Jag är svag för prickar. Så jag blev så glad när jag såg de nya härliga prickiga papperna från Inkido i ljuvliga pastellfärger.

Det blev ett enkelt minialbum från när vi var på Disney On Ice. jag låter foto och papper tala för sig själva.



fredag igen och jag är lite ledsen för jag missar en mysig scrapträff i Gantofta ikväll... Jag vill !! Men får inte ihop logistiken med resten av familjen så det är väl bara att gilla läget.... Kommer fler tåg som man säger...

Tvätt, städ resten av dagen istället...blääää...

Kommentarer
Postat av: Annette

Fint minialbum! Vill gärna se det "in real life". Vi kommer att sakna dig men som du säger, det går fler tåg! Ha en bra helg!

2010-03-05 @ 13:01:24
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Lisa Johansson

Tjena!

Du gör så många härliga saker hela tiden. Kul att du har så mycket inspiration!

2010-03-07 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0