ojojoj här var det längesen....

jag skapar på och har haft fullt upp med annat... Sportlov tex...

Nu är jag hemma och vabbar. E är krasslig och jag är krasslig. Idag fick T oxå stanna hemma och lata sig. Ska snart baka lite tror jag. Elake Gubbens Chokladmuffins blir det som fika till fjällen... och idag så klart !!

Jag har skapat en LO till med Cosmo Cricket, denna gången med material Girl. Helt fantastiska papper och det fullkomligt trillar in nyheter på Scraproom...

Här är den



Jag har massor av foto som inte är redigerade ännu och det är inte likt mig.. men jag är så trött på snön... och snöfoto och då har vi vår fjällvecka kvar ( ska jag lämna kameran hemma ? ) Tror inte det !!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Helt underbar Helena! Krya på er! Här är vi hemma med en son som har haft halsfluss och är fortfarande inte bra (är inne på andra veckan).

Kram på er!

2010-03-02 @ 11:35:36
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Annette

Åh härliga somriga papper!Fin LO! Är det riktiga knappar upp till höger?

2010-03-02 @ 11:36:38
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0