superduper kulig kurs

upplägget är än så länge att vi får tilldelat oss, skiss, färgkombo och en teknik två ggr / veckan.

Jag har gjort första veckans utmaningar som för mig blev 2 !! En efter skissen och en kombinerad teknik och färg.
Andra utmaningen är presenterad och jag har aldrig gjort någon av teknikerna innan, alltså superduper kul att lära sig något som jag absolut tror att jag komemr att använda fler ggr.

efter skissen



Färg och teknik



jag har gjort en LO till scraproom med. Underbara papper från October Afternoon finns hemma i shoppen !!



so long // Helena

Kommentarer
Postat av: Annette

jättefina LO´s du skapat! Nu ska jag upp och sätta mig en liten stund vid scrapbordet, blev så inspirerad! Ha det så bra på kursen imorgon, det blir säkert kanonkul. Boxen är såå fin!

2010-06-16 @ 20:05:15
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Carola Fors

urläckra LO:s. Min favorit är bowlingkalaset. Tycker att det kan vara lite svårt att få ihop många foton på en LO. Du ligger verkligen inte latsidan.



Ha en skön sommar! Vi kanske ses den 1 aug?

Carola

2010-07-01 @ 10:01:14
URL: http://carolafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0