jag längtar till stranden !!

Ja , finns det någon mer där ute som gör det ??

En kväll har vi varit på stranden iår. Det är ovanligt lite...

Jag har använt mig av MM Pitter Patter papper. Ny mist från Tattered Angel, Chalkboard. Den är lite mer täckande och i härliga pastelliga färger. Stämpeln Yuor my sunshine är från ett kit med strandstämplar från Unity Stamp, både texter och motiv ! Hjärtat är en Magnoliastämpel och färglagt med promakerpennor. Prinsesskronan har jag stansat ut från QK i 4 lager sedan 3d lack och två små hål = då blev det en egengjord knapp. Även titel och hjärtat fick lite 3d lack på sig.

Du hittar givetvis allt material på Scraproom.



Elias är nu feberfri och idag kan man höra vad han säger...skönt... men vi får se om det blir någon skola denna vecka eller inte...

Men idag är Tilda med hemma, vi ska köpa borste till Hoppis i em. Han är för mysig, tycker vi båda !!

Tjingeling // Helena

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här e en till som längtar till stranden! :)

2010-06-09 @ 18:28:42
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0