det är semestertider...

och visst märks det även här på bologgen. Mycket annat som ska hinnas med och jag försöker vara ifrån datorn så mycket det går... men nu under sommarlovsmorron tar jag en stund !! Sedan stängs den av och öppnas inte förräns efter barnen somnat ikväll !!

Scrappat har jag gjort en hel del. det mesta hos Annette i fredagskväll !! Som vanligt superkul !!

Först ut en LO med material från making Memories nya serie, panorama.



seedan 2 layouter som är "uppgifter" till den onlinekursen jag går...






själv mycket nöjd med denna röd/rosa/svarta !! Ibland bara klickar det... som med den jag visat innan med ölflaskorna... Den vann sin kategori på Sv. Scrap...Jippie så nu flyttar hela kollektionen från pysselgumman hem till mig ( igen) Har ju scrappat med den innan men gör det gärna igen !! Den är ju underbar !!

Jag har gjort några till, men de är till senare uppdrag.... Och jag har ett minialbum på G, men det får ni senare... och Ja Annette jag tror jag fick till vikningen till slut... Fick du ??

Tjingeling !! Från Helena som njuter av att vara ledig men tycker inte att jag hinner något. Livet består mest av mat, handla, skjutsa barn, ha kompisar hemma, bad i poolen då måste ju barnen kollas... men det är väl så sommaren är ?? Men jag njuter av att läsa lite böcker inte fy skam det heller...



Kommentarer
Postat av: Annette

Jag gav upp på just den vikningen...jag gjorde en annan variant som blev helt okej.

Fina lo´s du gjort! Har träffat min kusin och fick en hel packe 12x12 papper i glitter i turkos o lime= jätteglad!

2010-07-07 @ 20:48:30
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Yvonne

Hej Helena!

Jag har också semester. Dagarna går fort. Men visst är det skönt att vara ledig och umgås med sina barn! Jag har också hunnit med att scrappa en hel del när barnen gått och lagt sig. (Vilket är senare än vanligt nu på sommaren.)

Fortsatt trevlig semester!

2010-07-07 @ 22:13:48
Postat av: Jessica Lindell

jag håller meded, den sista Lo.n var ju såå häftig! Skönt med semester, än så länge har det ju varit lugnt hos oss eftersom Vilgot varit kass!

2010-07-08 @ 08:37:59
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0