snö snö snö överallt snö

men barnen gillar det och egentligen jag med... Jag tror inte att barnen har upplevt så mycket snö någongång så vi har behövt att skotta.



men det var riktigt kul... Jag har vabbat i tre dagar nu ( efter vaccinationen ). Idag lördag måste vi hämta ved hos svärisarna, det är ju superkallt hela tiden !!

Jag har städat alla mina scrapgrejor ( igen) och en del ska säljas på loppisen på träffen nästa helg !! och jag kommer säkert hem med lika mycket till??
Ska göra som Caroline och Annette och scrappa upp papper ur mitt förråd innan jag köper nytt. Har ju sålt av en del papper innan så jag har inte så stort lager men jag rotade i spillhögen och jag har gjort klart 10 kit , det ni !!

Jessica N ; Det var väl den 13 vi skulle träffas ?? men jag ska försöka att komma ihåg fotona. Hade varit bra med en påminnelse....legoland fixas med...

frukostdags...

Och för er som kommer på scraprooms söndgsträff imorgon så utlovar jag 2 !! mysiga make n takes ( förutom trevligt sällskap..)

Kommentarer
Postat av: Nylén

Hej hej. Jodå. det är det 13:e vi ska ses. Mne det börjar ju närma sej i alla fall. Känns somn det var evigheter sedan sist. Kram från oss.

2010-01-30 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0