Very Vintage...

Eva på Scraproom fick hem underbara papper och dekorationer precis när jag var i butiken sist...

Kristalldropparna är underbara. Änglarna är utklippta från samma ark papper målade med rock candy cracklepaint.

Ask, tändsticksask och en ljusdekoration... Kanske som en morsdagspresent ??





nu kastar jag mig på soffan. T är sjuk och legat med feber hela dagen och jag och E har varit på cup i 8 !!!!!! timmar. kallt o blåsigt.... Men det var kul och det gick hyfsat bra !!

Imorgon blir det VAB.

Kommentarer
Postat av: Eva F

Underbara saker du gjort som vanligt Helena.

Kram från Eva

2010-04-18 @ 20:18:19
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej Helena!

Vilka fina saker du gjort! Tror din mamma blir glad över dessa:)

Själv har jag suttit och scrappat med några vänner i dag. Fick gjort 2 LO och 2 kort.

2010-04-18 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0