mina sneaks till eventet



Ses vi ????

Kommentarer
Postat av: Annette

Ser himla spännande ut...längtar. Det blir mycket scrap framöver! Det var ju absolut en av anledningarna till att vi avbokade resan. Tänk om vi inte hade kommit hem... hemska tanke.

2010-04-21 @ 19:32:05
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Helena H

Åhhh jag vill också gå... men lillkillen fyller 4 den dagen. Men de kommer fler tåg hoppas jag, hade behövt lite inspiration nu för att få gjort lite alster. Kramkram

2010-04-21 @ 20:28:37
Postat av: Louise

Suck! Jag vill oxå vara med... Får bli en annan gång! Kanske syrran ska gå. Sa blir jag bara ännu mer avis! ha så kul iallafall! Kram!

2010-04-21 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0