de (t) finaste jag vet...

De finaste jag vet är dessa båda



och det finaste jag vet är vitsippor.



Jag hade värsta mardrömmen härom natten.. Ska ju fota ett bröllop i höst och jag drömde att alla bilder blev kassa. Snabbt ut i skogen för att öva och jag är ganska nöjd med dessa bilder... Hinner öva mycket innan dess med ju...



Alla dessa tre har jag skickat till emelieohlssons tävling Porträtt med vårkänsla. Tror inte jag har en chans mot proffsen men kan alltid inspirera någon kanske ??

nu ska jag pyssla lite . har varit duktig idag och tagit en powerwalk på nästan 1 timme...


Kommentarer
Postat av: Annette

Åh, vilka härliga foto! Vårkänslor i massor får jag när jag ser dessa bilder.

2010-04-28 @ 09:17:05
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0