what a wonderful day...

Vad det hjälper att inte stressa.. Jag brukar stressa runt på mina lediga fredagar, ska så mycket då ... Men i detta underbara väder så har jag tagit det ganska lugnt faktiskt. tilda o jag hade en uteförmiddag där vi skördade lite från trädgården



Jag är dålig på att ta dagen som den kommer, att lyssna på barnen och verkligen vara med dem ( alltså leka, låta dem bestämma..) Jag ska bättra mig och jag har börjat idag... Tilda o jag lekte och sjöng...mysigt. Efter lunch var det dags för Elias tennis och vi cyklade... skönt att inte stressa... När vi kom hem byggde jag och Elias lite på hans lego. Ja jag är på bra humör men visst gör vädret sitt. Hoppas de har rätt och att det stannar nästa vecka med !!





Imorgon ska alla ( nästan ) utekrukor åka in i förrådet. har 2 ganska fulla helger och sedan blir det väl en massa nattfrost !

Ha det bäst allihopa // Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0