tillbaka på riktigt ?

Känner att blogglusten smyger sig på igen = kul. Först ska jag säga att värmeljusburkarna är tomma "tändgrejsburkar" till grill och kamin. vet inte vad det heter men finns överallt... man tänder med dem istället för tidning/ tändvätska.

För er som undrar med vikten så smög det nog på sig ett kilo på legoland även om jag joggade en dag och gick massor, ska väga mig om ett par dar när jag kommer till mamma och pappa. Tycker att det är svårt att hitta riktiga motivationen och kör på nån mellan GI... Dags att ta tag i det igen nu... vill ju minst ha bort 5 kg till... Men jag håller motionsintervallerna till 2-3 ggr / vecka = klart godkänt.

Jag har scrappat första sidan till swescrap fast det dröjer tills ni får se den... hihi.. men jag blev nöjd. Vi har om jag får säga det själv sjukt bra / kul utmanngar där ! Kila dit !!

Om det inte räcker med utmaningar så har Scrappiz börjat med sina skissutmaningar igen. Jag var med och tolkade den första. 

 

och jag har för första ggr på länge ( läs nån vecka ) haft sug efter att fota... Idag slog jag till. Tilda ville ha flätor i håret så jag gjorde det under fotbollsmatchen, underbart väder ute så vi tog lite foto...



so long mina vänner... scrapbordet kallar. Massor av nyheter på Scraproom= massa nytt Dt material.. Superkul, kila gärna in i butiken och kolla.

// Helena

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Ljuvliga foton! Jag har en massa fotoprojekt i huvudet men har egentligen haft tid eller lust att förverkliga dem. Hoppas på bättre lust snart...

Har ursvårt att motivera mig med GI också för tillfället. Men ett kliv upp på vågen igår fick mig att tänka om lite... Måste försöka i alla fall.

nej, usch känns som om jag bara skriver depp i dina kommentarer, nu ska vi ju vara glada! Snart tid för härliga scraphelger!!

Kram

2009-09-15 @ 11:07:18
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0