24 dagar i december

Förra året hakade jag på Ali EDwards idé om att göra en dagbok för december. Då döpte jag den till en mammas december. Du hittar bilder på den här.

I år har jag gjort en till... Och jag ska ha en kurs på Scraproom där du kan få göra en likadan... Tisdagen den 24 november kl 18-21. Så tar man bara ett foto om dagen ( om man vill) samt fyller i text på vad man gör. Hur härligt och kul som helst.

jag har använt mig av en massa olika tekniker, distressdynor, sprayfärg, stämpling. Olikaformer och olika material tex overlay. Nu ser den ju ganska tom ut men när jag fyllt den med foto + text blir det en härlig guldgruva.... Precis vad scrapbooking är = MINNE ! och så kul att jämför med i fjol ??!!



anmäl dig till scraproom 042-201756 eller kom till butiken, där hänger albummet "live"

// Helena

Kommentarer
Postat av: Anki

WOW WOW WOW!!!



Underbart fint Helena!



Skulle verkligen vilja gå den där kursen...men jobbar 7-17 på tisdagar så jag orkar nog inte sen? Vi kan inte ha en scrapträff ihopa innan jul? :)

2009-10-28 @ 12:55:30
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Louise

Suuuuperfint!

Ska genast kolla om jag "får" gå!

kram!!

2009-10-28 @ 18:31:19
Postat av: maybemej

guuuud så fin. å vilka fina foton du har tagit här under på barnen.

2009-10-28 @ 22:17:15
URL: http://www.maybemej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0