Vilken stil är min ??

Idag ligger följande inlägg även på Scraprooms blogg....

Jag har nog ingen "typisk" stil på mina Layouter utan skapar efter humör. Jag vill visa 3 olika layouter i detta inlägget.

Först ut är en lekfull LO med papper från Nook and Pantry ( Basic Grey). Glada färger, lite freestylestil, pearlmaker, blandade knappar, bokmärke från min egen barndom, små bokstäver och en stämpel.



Här kommer en Vintageinspirerad layout med papper från Graphic45.  Blommor från prima, spets och blingstenar, minibokstäver (igen...) mycket edgescrapper på kanterna, tom skrapat på pappret och mycket chalk.



och en som man kan kalla "clean och simple". med papper från cosmo cricket. Jag har använt både fram och baksida på papprena för att skapa kvadraterna. Blingstenar, band, häftklammer och bokstäver från Basic ´Grey.



Hur gör du ? Scrappar du oftast samma stil eller byter du ? Jag gillar faktiskt dessa 3 lika mycket fast de är så olika...

 Min favoritprodukt just nu är nog alla dessa minibokstäver, vad är din ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0