Quickutz nya giftset " Santas workshop "

Idag är det officiellt släpp för QK nya giftset. De släpper 1 stort giftset som passar revolution som heter just Santas Workshop. Det finns en del tillbehör  oxå.. jättekul. Du hittar mer info på Quickutzs hemsida.

Jag har använt mig av Santas Workshop samt en del av de dies som är tillbehör. Alfabetet ingår i giftsetet , det gör även en hel del basdies samt startkit till 3 olika storlek på album.

Dessa 3 album är det.



Här kommer en bildkavalkad...


matdiesen är ettt extra kit med massa olika dies... jätteroliga



inuti albummet



Allt finns hemma på Scraproom...

Vi kommer också att ha workshop där du har möjlighet att göra ett album samt prova och leka lite med diesen
 
utdrag ur vår kalender:

Lördagen den 14 nov
Santa´s workshop

Minikurs direkt i butiken. Vi gör minialbum från Quickutz nya jul giftset.
Kom och prova på och gör ditt egna minialbum.

Kursledare: Helena Påhlsson
Kostnad: 150 kr
Plats: Scraproom
Tid: 10 - 11.30
Tid 12 - 13.30

Anälan gör på scraproom eller telefon 042-201756

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Helena!

vilka fina album. vilken dag är det workshop?



Kram

2009-11-03 @ 14:34:32
Postat av: Anki

WOW WOW WOW!



VILKA underbara album Helena!

Du är bäst och jätteduktig på dessa!

Supertack för inspirationen...tror man måste köpa årets qk set också....vem lockade mig i fördärvet förra året :)du igen :)men det är jag bara glad för.



Än en gång helt helt underbart fina!



Kram Anki

2009-11-04 @ 23:13:58
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Ingela

Supersnygg Helena.

Synd att jag jobbar den 14:e annars hade det varit givet.

Kramiz

Ingela

2009-11-05 @ 12:40:25
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Scrapmom

Hej Helena!



Jag skrev just ett inlägg om detta fantastiska set i min blogg och lånade en bild av dig för att visa hur fint du har gjort. Skrev att det var du som gjort albumen och länkade hit, hoppas att du tycker det är okej! Säg till annars så tar jag bort det med en gång :-)



/Andrea

2009-11-06 @ 19:35:03
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0