VABBAR...

Tilda är kletig och röd i ögat så vi är hemma idag. Men det är tydligen inte självklart att de ska vara hemma när de har ögoninflammation, det trodde jag.... Hon förbereder sig inför vår resa till Astrid Lindgrens Värld genom att titta på Ronja Rövardotter... Jag ska vara lite nyttig sen men just nu har jag scannat i kort från i helgen... Layouterna kommer senare

Först ut är 3 olika kort som jag gjort till utmaningar på Kates blogg.

2 av allt                                                                                          

 
materialutmaningen


Färgutmaningen


Ett kort till utmaningen på Scrapperiet... Jag gillar enkla kort, detta tog 5 min !! Och är helt perfekt till Elias kompisar...



och ett kort som jag gjorde bara för att... Tack Anki för lånet av stämpeln..
 


Nu börjar det bli några kort i min låda igen... Känns skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0