nu är helgen slut

jag gick ut hårt med tjejmiddag med världens bästa vänner i fredags... skrattade så jag fick ont i magen... Tack alla !! Fotona därifrån visas absolut inte !!!!!

Gårdagen började lugnt med gemensam frukost och fortsatte lugnt hela dagen då man o barn var borta... Dock lagade jag alla middagar vi ska ha till fjällen !! Skönt nu är det gjort... Tittade på film och scrappade... Har inte scannat ännu...

Idag gjorde jag man o barn sällskap hos Svärisarna. Det var Is där så jag packade ner skridskorna men jag satsade mest på porträtt då vi pratar det på kursen...











och en bild på de som åkte mest...



nu kallar soffan och en vecka på jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0