Utmaning

Jag har hoppat på en utmaning på Brunsons. Jag gjorde två enkla kort till två småtjejer som fyller år...
HIHI den ena är ju min Tilda.. Och hon är inte liten, blir 5 år imorgon... WOW... Så denna dag har jag gjort asiatisk buffé , städat som f...n och handlat lite... Kvar är att baka tårta men det blir Pavlovatårta som rörs ihop i pausen på fotbollen. Ölen står på kylning för ikväll blir det match !!

För er som inte vet så börjar mitt nya liv på måndag...hihi... hur många ggr har jag intetänkt så ??? Men nu säger jag det med.. Har anmält mig på GI viktkoll och ska köra rivstart fram till midsommar. ( minipaus över helgen eftersom vi är bortresta ) Sedan Gi fullt igen....
 Så det blir kanske lite matprat här framöver med ?? Jag funderar på att i samma veva sluta med cola zero, är det smart att göra dte samtidigt ??

Jaja här kommer korten



Materaialet är Doodlebug Dot cardstock med glitter och stickers från Doodlebug . Enkla men passar 5 åriga flickor perfekt !! Bokstäverna är med Doodlebug och de glittrar också...
Allt finns hos Scraproom.

1000 tack för era gulliga kommentarer om mina foto, det värmer...

Kommentarer
Postat av: nylén

Alltid så fina kort.Kul att få se dom här då jag ju missar dom "live".

Lycka till med GI- Hittar du goda recept vet du nu en som gärna vill ha fler:)

2009-06-07 @ 01:45:54
Postat av: Carina Peters

Lycka till! Jag vill gärna se några goda recept här. För vi har väl också tänkt den tanken men det har inte blivit mer än att vi har dragit in på bröd, potatis, pasta och ris. Mina favoriter. Jag skulle kunna leva på bara detta. Suck!

2009-06-07 @ 14:30:52
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/
Postat av: Jessica Lindell

Jättesöta kort!

Hoppas Tilda haft en fantastisk 5-årsdag!

Vi ses hos Annette imorgen!

Kram

2009-06-07 @ 18:27:17
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Så härliga och färgglada kort, och tänk du vann ju med. :D Grattis!

Kram

2009-06-08 @ 22:12:53
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Carina Peters

Grattis till vinsten!

2009-06-10 @ 23:57:56
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0