på gång ...

Jag måste väl erkänna att det går riktigt bra med GI-andet just nu. Har intefallit förnågot sötsug ännu , heller ingen cola ! Staplarna ser bra ut och kalorinivån inom gränsen. Och tänk det "syns" redan.
Midjan har minskat 2,5 cm och 1 kg minus på vågen !! Inte för att det räcker på långa vägar, har minst 10 kg kvar innan jag är i mål men små små steg

Idag hade jag grym scraplust och efter lite surfande hittade jag en kul skissutmaning hos Marie (lily).

Jag fastnade för skiss nr 46 och så här blev det



jag älskar att scrappa så här.
Vit cardstock, akrylfärgsdroppar, Jenny Sandbergs stämplar, lite promakers titel och journaling... Jag är nöjd !

Nu blir det lite kvällsfika innan sängen. Imorgon slutar min store kille 1an... wow... men för mig är det en sorgens dag eftersom skolan ( där jag själv gått ) går i graven. i över 100 år har det varit skola där men nu flyttas verksamheten till 3-9 skolan och det blir förskola i lokalerna... Den ända fördelen är att mitt jobb ( Öppna Förskolan ) flyttar in i en del av gamla skolan . Så jag får vara kvar men jag får långt till alla kära kolleger...

Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Annette

Denna är jättefin, härliga foto! Jag håller tummarna för dig med GI-maten. Du klarar det!

2009-06-11 @ 22:34:21
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Annika Knober

Du är så bra! Håll fast vid den här härliga känslan och ta fram den de stunder det inte känns lika lätt!! Förbered dig mentalt för helgen - planera och skriv in i håll koll så fixar sig resten..och en härlig helgpromenad på det!! Ha en trevlig helg!

2009-06-12 @ 08:43:00
URL: http://annikaknober.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Härligt att det går så bra med GI! Själv är jag så nöjd med att mitt sötsug är borta men kilona förvinner inte i nån rasade takt direkt på mig. Däremot har jag märkt en positiv omfördelning på kroppen och lite mindre löst på magen. :o)

Underbar layout!!

Kram

2009-06-14 @ 14:47:47
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Anneth Strinnholm

Wow, så glad jag är för att jag hittade till din blogg! Du scrappar så härligt (älskar den busiga LO'n här ovanför) och tar så snygga foton! Wow igen! :-D Lycka till med GI-dieten!

2009-07-01 @ 21:42:20
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0