Astrid Lindgrens Värld !!!

Vilken helg !! Tack alla i resesällskapet !!!

Vi har haft kanonkul, både mammor och flickor... Vi lovar ...

Massor av foto är tagna och jag kan inte visa alla höjdare i blogen(på samma ggr i alla fall )

men först ut 4 lyckliga töser





Det var ju "lågsäsong" så det var mest dessa 2 karaktärer vi såg... Men det räckte mer än väl





äh jag har lite tid slänger i favvisfotona på barnen med... ( Jag vågar inte på de vuxna men jag har några bra där med, nån som har något på mig ?? )

Freja


saga


elin


tilda


men man blir ju trött...


så nu e jag med trött... sov gott allesamman...

lämna gärna en kommentar, jag blir så glad !!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Helena! Vilka härliga bilder. Även min familj hade en toppenhelg i Vimmerby. Med sådant väder kunde det inte bli bättre! Ska bli kul att scrappa fotona från helgen. Har även fångat en del favoriter med kameran.

Kram Yvonne.

2009-06-01 @ 22:44:12
Postat av: Anonym

Tack själv för en helt fantastisk helg!!! Allt var verkligen super! Pippis hotell, ALV, Sällskapet...you name it!

Bilderna du tagit är jättefina!

Massor av Kramar /Linda

2009-06-02 @ 11:25:11
Postat av: Anonym

Jättefina foto! Ser ut som ni haft det kanon. När Alice såg bilderna längtade hon ännu mer dit. Ha en bra vecka!

2009-06-02 @ 20:14:00
Postat av: Carina Peters

Blir lite avundsjuk på er som har barn och får åka på såna här utflykter. Se deras förtjusning är så mysigt och sen får ni så många fina foto att skrappa på. Dina bilder är magiska.

2009-06-03 @ 08:26:33
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Åh vad mysigt, jag bli allt lite avis. Jättefina foton som vanligt!

Kram

2009-06-03 @ 12:17:33
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Äntligen tid att kika in på bloggen!

Det var verkligen en kanonhelg!

Fotona är verkligen fina!

2009-06-03 @ 20:58:45
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Anonym

superbra!!!

2009-06-06 @ 06:37:57
Postat av: jessica nylén

Så jättefint kort.

2009-06-06 @ 06:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0