2 layouter scannade ....

det var vad jag hann häromdagen...

Denna till en skiss på scrapperiet.



och jag har gjort en del utmaningar till Cropen på Svensk Scrapbooking

Denna är till Ankis skiss



Jag har gått över till nystart på Gi viktkoll, detta för att klara semestern bättre.. Blir inte lika bra viktminskning då men jag måste kunna vara lite oplanerad på semestern och det är inte lätt i rivstarten. Äter så bra jag kan när jag är hemma !!
Idag känns det inget bra.. Magen är helt uppsväld... snyft....Kan ju bero på andra grejor med, kanske går över ?

Någon som äter GI som har koll på bröd, kan man äta annat än Rågkuse ?

Vi har ätit räkor för att fira in semestern, grabbarna tittar på fotboll...

Imorgon blir det Magnarps strand en stund... härligt... Ser ut som vår första semestervecka blir toppen ( vädermässigt )

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Underbara LO båda två i mina favorit färger :)

Riktiga gladfärger!!!! kram Aase

2009-06-26 @ 20:38:52
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Annika Knober

hej! Nystart på semestern tror jag blir grymt...blir i alla fall inte massa plus som på andra semestrar hoppas jag. Jag kör bara i gamla håll koll...har ingen aning om nya...men maila dom och fråga - vet med andra ord inte alls varför du får olika.

I senaste Gi bilagan som var med expressen redovisar gi viktkoll lite bröd;



Betyg 5 av 5;

Fazer Crisp Råg (ser ut som finncrisps i blå kartong)

Fazer Rågkusar

Fazer Skuret Pörtebröd (runda rågkuseliknande bröd med hål i i mellanblå påse)

Skogaholm Det goda; Osötat solrosrågbröd



Betyg 4 av 5;

Axa Gi Havre Vittbröd som ser grymt gott ut!

Saltå Solrosbröd Saltå Kvarn

Fazer Ekologiska Skepparhalvor

Wasa Sportplus knäckebröd

Finax Osötat och gott Linfrö



Brödet får lägre GI om det har varit fryst eller om du rostar det!



Kör hårt! (skall försöka blogga detta inom kort!)

2009-06-26 @ 22:15:25
URL: http://annikaknober.blogg.se/
Postat av: Annette

Snygga! Blev ju kanon med pippi bokmärket. Jag ser att vi hade samma Pippi som ni. Ha en bra start på semestern. Ses på måndag!

Annette

2009-06-27 @ 10:20:02
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0