sommarboken...

För mig betyder ledighet att jag läser mycket mer än vad jag brukar... Jag gillar att läsa men har en last = jag måste läsa färdigt...hihi... Just nu plöjer jag igenom Camilla Läckbergs böcker och jag gillar dem. Predikanten är den bästa hittills och jag har läst 4 st . Jag har lånat hem Tyskungen precis så den blir nästa...

Elias gillar med att läsa och han är precis som mig = fastnar för en serie böcker och läser från första till sista boken...
Biblioteket har ju ett projekt att man ska läsa 8 böcker så får man en... Han har läst 7 nu...
Faviisböckerna är alla om Lassemaja detektivbyrå, Böckerna om nelly Rapp och givetvis alla kasperböckerna... Har precis fått hem papper som passar perfekt för att dokumentera detta från Scraproom. Inte ofta jag fotar och skriver ut själv men nu blir det scrap av detta fotot



Scrappa en lördag ?? Det kanske ni tycker är konstigt ?? Men när man är ledig allihop och har varit tillsammans hela dagen så är det ganska skönt... dessutom har jag ju pysselbordet i mitt livingroom dvs barnen och mannen äter lördagsgodis och ser en film, jag sitter två meter bort och scrappar....mysigt !!

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag tycker inte alls du är konstig som scrappar en lördag, absolut helt normalt!!

2009-07-11 @ 20:58:50
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag unnar mig inte heller att läsa merän på sommaren i princip.



Så skojsigt...jag har beställt hem igår de tre första av Camilla Läckberg som pocket, hoppas de kommer i veckan....



Trevlig söndag!



Kram Anki

2009-07-12 @ 16:15:37
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: pyttisens mamma

Ja, visst är dom bra... Du har något att hämta i min blogg! :)

2009-07-14 @ 23:12:22
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0