vecka 2 2009

Jag har gjort en sida till i min 365 bok.... Jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det alls... Kanske skulle man ha vit bakgrund istället ?? Måste man ah samma bakgrund hela året ?? Eller kan man byta / månad .. hmmmm

så här blev i alla fall min vecka 2 ( väldigt vardag )



rörigt och inte så stilrent som jag skulle önska... Men egentligen vill jag inte krångla till det...

Jag hittar mitt gratismaterial bla här

Jag skickade in en tolkning till Swescraps skiss och idag visas den där.




Jag har fått awards av både "ILUS" och  Susanne och jag är oerhört smickrad av det .. nästan lite generad.


Kriterierna för denna award är jättefina! Läs här:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!

Men jag har en princip som är ganska tråkig men det är för inget ska känna sig utanför när jag väljer att inte skicka vidare... Jag skickar aldrig awards vidare, aldrig kedjebrev heller...

Men det betyder inte att jag inte uppskattar alla mina bloggvänner för det gör jag, Jag hälsar på hos många varje dag som ger mig inspiration , tankar mm. Så alla ni som läser min blogg och lämnar en kommentar (som alltid värmer i hjärtat ) Denna award är till ER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0