kan inte låta bli...

att visa detta fotocollage från Tildas gympauppvisning...



att ta foto inomhus är inte så lätt och vid första blicken på dessa foto så var jag så besviken men med lite actions i photoshop och efter jag satt ihop bilderna blev det faktiskt rätt så bra...


....... och nu blir det reklam.....

Jag , Caroline och Karin ska ha en superkul kursdag på Scraproom.
( ja jag vet att jag är partisk men den kommer verkligen att bli bra!! )

så här står det på Scraprooms kurssida;

lördagen 24 januari

Stora vikardagen!!
Workshop med 6 olika stationer.
Vi viker lådor, kort, minialbum mm

Tid: 11.00 - 16.00
Kostnad: 300 kronor
Vi bjuder på lättare lunch!

Våra 3 fantastiska kursledare Karin Jönsson, Caroline Rundby och Helena Påhlsson, alla 3 tillhör ju också vårt designteam, kommer att ta hand om er denna dag.


Alla våra kurser hålls i vår workshop i butiken på Garnisonsgatan 10 i Helsingborg.

Anmäl dig direkt i butiken eller telefon 042/201756


Anmäl dig innan det är för sent...

Nu ska vi ta på oss varma !!!! kläder och bege oss till isen...

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag älskar ballongfotot, det är grymt!

2009-01-05 @ 10:22:16
URL: http://zarasrum.blogspot.com/
Postat av: coelogyne

Så synd att det är samtidigt som vi har träff i Påarp, jag hade gärna velat gå på denna workshopen.



2009-01-05 @ 10:45:17
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0