ett foto om dagen...

många skriver om det på sina bloggar. Utmaningen är att ta ett foto om dagen i ett år...

Jag gör det , startade den 1 jan. Vet inte hur jag ska dokumentera bilderna sedan ( inte scrappade sidor i alla fall , kanske digitalt i en fotobok ) Jag kommer inte att visa varje dags foto här i bloggen heller för det betyder att jag måste blogga varje dag vilket jag inte gör. Ibland blir det dock ett undantag som idag tex... Barnen har varit ett par dagar hos farmor o farfar. De bor 5 mil nord om oss vilket innebär strax nordost om Laholm i skogen. Och det var inte kul att köra dit ska jag säga från regnslask här hos mig så till rena rama fjällvägarna där... Jag ljuger inte när jag säger att de hade nästan 20 cm snö !!! till barnens stora lycka. Hade kameran i bilen och tog ett snabbt foto på snöborgen de byggde



inget mästerfoto men det är inte därför jag tar ett om dagen det är för dokumentationen. Men jag vet att jag måste bli bättre på att fota i snöförhållande !! Får fråga på kursen jag går tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0