dålig bloggstart på 2009

Vad betyder det ??? Inget speciellt bara inte att jag hunnit...

Nyår var perfekt.. God mat och trevliga spel... Lite raketer och god dricka



man kan tro att vi bara åt  dessert men de som hade desserten på sin lista kunde inte bestämma sig hihihi...

Tilda var livrädd för smällarna/ raketerna



Inte ett endaste bra foto på raketerna fast jag verkligen försökte...hmmm....

Jag har antagit en utamning ... 365 heter den och det innebär att man ska ta ett foto om dagen hela året ... jag är med än så länge... Ska inte scrappa dem utan de ska nog bara in i album men det har jag inte bestämt ännu...

här är från den 2 e jan



Jag har scrappat med ett par LOs men min scanner vill inte samarbeta så de dyker upp vid senare tillfälle...

Tack alla för era gulliga kommentarer och till er alla

Ett Riktigt Gott 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0