massvis med snö...

i alla fall för att vara i Skåne... Mysigt !! Och vi har varit ledig i fyra dagar tillsammans nu ( ej mannen) och jag hade tnkt att jag skulle scrappa en hel del men det har avrit snö så vi har mest varit ute och på kvällarna har det varit familjemys ( let´s Dance och melodifestivalen) så jag har bar ahunnit göra ett kort till CCn på Scrappiz. Snopet men så är det ! Ska oxå tilläggas att jag var på Gekås hela dagen igår ( med mannen !! ) Kom hem med en hel del bra saker...

Men nu kan jag visa det jag har gjort tidigare i veckan ...



skiss på pyssellyckan



skisstävling på MiMas

Nu har jag lite datortid sen är det hushållsysslor som gäller och pulkabacken i eftermiddag med goda vänner ( förhoppningsvis )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0