Just married...

Igår var vi bjudna på Valentinfest till ett par vänner. Vi hade nog alla anat lite oråd med att det vankades bröllop men man kan ju aldrig vara säker...

Men jag trodde att det i så fall skulle vara bröllopsfest och att vigslen hade redan varit men men men
1 timmen innan fest skulle börja kom ett SMS om att vi skulle åka inom Raus underbara kyrka på vägen...



Jag är så tacksam för att de valde kyrkbröllop och jag (vi) är så tacksamma att vi fick närvara...
Ni var underbart vackra Mats och Jessica och jag (vi ) önskar er all lycka i framtiden...
Jag hoppas och tror att Er bröllopsdag blev precis som ni ville.

Jag som fototok irriterar mig mest på att jag inte fikc chansen att fota i ljus... Det var både solsken och snö men jag träffade dem inte förrän det blev mörkt... Snyft... Men jag fick en del roliga bilder och en del fina bilder.
 Visar kanske här när brudparet har gett sin tillåtelse...

Idag är det bakisdag och barnen är på lov hos farmor o farfar så det blir soffan och scrap resten av dagen ..
ska nog inte klä mig på hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Precis som ni trodde, vad roligt! Ska bli kul att höra Astrids kommentar. Då blir det ingen bandy för dig heller ikväll!

2009-02-15 @ 13:25:32
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Annette E

Häftigt med ett annorlunda bröllop!

Har du fortfarande ont i håret? Vi ses imorgon!

2009-02-15 @ 23:15:59
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Åh så roligt att det faktiskt blev ett bröllop! Fin bild också!

Nej, inte gratis men med lite rabatt. :o) Det var två återbud så Tarja hade lagt upp det på hemsidan. När jag kikade in där på lunchen blev jag alldeles till mig och ringde på en gång. Det finns en plats kvar... sjösjuka går ju alltid att förebygga... ;o)

Ha en riktigt trevlig kväll och scrappa lite för mig också. Jag får nog vara snäll mot mannen i två veckor nu och inte scrappa så mycket på kvällarna... hi,hi.

Kramen

2009-02-16 @ 13:48:08
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0