ett hjärta

Detta vackra hjärta låg på trappan idag när vi kom hem ...( ja det har ju legat där länge men idag var det ett "dubbelhjärta" som Tilda sa...) Det får bli dagens foto... Synd bara att det inte var alla hjärtans dag idag ...hmm...



Färdig med vecka 5 för mitt 365 dagars projekt med... Tror inte att jag visar alla veckorna, de ser ganska lika ut... Kommer nog att visa v6 senare eftersom jag har en lite annan look på februari..
Imorgon är det ledig dag från riktiga jobbet, skönt...
Men på kvällen är det Valentinscrap på Scraproom och då ska jag jobba , syns vi ?

Kommentarer
Postat av: lisa

Fina, roliga foto du tar. Måste vara rätt kul med din 365 dagars utmaning, och träningen går ju också bra.

2009-02-12 @ 20:30:49
Postat av: Anonym

Fina, roliga foto du tar. Måste vara rätt kul med din 365 dagars utmaning, och träningen går ju också bra.

2009-02-12 @ 20:31:38
Postat av: Lisa

Fina, roliga foto du tar. Måste vara rätt kul med din 365 dagars utmaning, och träningen går ju också bra.

2009-02-12 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0