semester = skönt

Jag har tagit semester resten av veckan det vill säga att jag helt plötsligt får en hel veckas ledigt.. Jag behöver verkligen det. För er som följer min blogg har säkert läst att min pappa är sjuk ? Och han har fått cancer och har blivit opererad och enl läkaren så var det en lyckad operation där allt ont har tagits bort men med det följde också div organ i magen... Och nu en dryg vecka efter operationen så har all oro tagit ut sin rätt. Jag är helt instabil och ohjälpligt trött. Livet har helt enkelt ställt på sin spets och jag är ingen supermänniska som går ur det här utan att reagera tydligt ( någonstans trodde jag nog det , att jag bara skulle vara ledsen men sedan kämpa på men det känsn mer än vad jag någonsin kunnat ana..) Tom nästan deppig ( fråga min man , han tror jag har mens jämt ..) Så denna veckan ska jag ägna mig åt min familj, vila !! saker som är roliga och ta bort så många måsten som möjligt !!

Jag har oxå bestämt att denna blogg inte ska bli en deppblogg men ni får se texten ovan som en förklaring men det kommer nog inga fler rapporter...

Idag är som sagt första dagen på ledigheten. Sov längre än vanligt (8) Extra smarrig frukost, lite tvätt som skulle fixas men redan innan 10 var vi ute i trädgården. Barnen lekte och jag krattade halva gräset, lite lunch sedan begav vi oss till hembygdsparken tillsammans med lillebror och hund. 3 timmar var vi ute och spatserade och lekte. Jag hade givetvis kameran med och jag blir lycklig av av fotografera !!







Jag ska vara på Scraproom på lördag för lite demos och make n takes. Jag ska visa hur man gör minialbum och hur man kan använda akrylfärg. Ska vara där 11-13 , ses vi ?

Jag ska använda mig av det här materialet.. se mer info på Scraprooms blogg


Kommentarer
Postat av: Helen

Tuff tid du har haft hoppas att du kan vila och samla ny energi under din ledighet!

2009-04-07 @ 21:49:29
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Tänker på dig och din familj!

Kram.

2009-04-07 @ 22:10:23
Postat av: Nylén

Hej där. Frågade faktiskt Annika i helgen hur det var med din pappa och har haft ambition att ringa..... Många ambitioner som inte blir av tyvärr. Vi ses på fredag i alla fall. Ska bli kul att ses tycker jag. Leta lie påskägg i trädgården står på planerna- vi ses vid fyra så hinner vi lite innan mitt jobb kallar. Kram på er..

2009-04-07 @ 22:43:13
Postat av: Helena Helgesson

Stora Kramar

2009-04-08 @ 08:57:43
Postat av: Caroline

Stora kramar till er alla!

2009-04-08 @ 09:21:57
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Semester låter inte helt fel efter allt!

Gillar verkligen bilderna med graffiti i bakgrunden!

Kram på er och ha en riktigt bra påsk!

2009-04-08 @ 12:52:26
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Annette E

Du gör helt rätt med semester och bara vara med familjen. Det blir balsam för själen! Kram till dig!

2009-04-08 @ 20:00:05
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej!

Tänker på dig!

Ha en bra påsk!



Kram Yvonne.

2009-04-08 @ 21:15:15
Postat av: Carina

Ta vara på alla sköna stunder nu i påsk och njut av en förtjänad ledighet.

2009-04-08 @ 22:29:18
Postat av: Elin [Asksvart]

Vilka underbara bilder.

2009-04-10 @ 09:37:50
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0