mer CC på MiMas

hihi det är väldigt roliga utmaningar på MiMas denna helg ! Fick gjort 4 alster till igår kväll.. får se om det blir något mer idag Men sedan blir det scrapförbud fram till eventet nästa helg !!!!  Så jag inte tappar sugen.... Fast jag har gjort 7 alster till CCn så är jag faktiskt nöjd med alla... och jag tycker inte att alla ser exakt likadana ut heller , vilket jag ibland tycker... Kännetecken för alla är att de innehåller mycket FÄRG









Ska egentligen spela innebandycup idag men jag har sovit mig till en nackspärr så vi får väl se....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som vanligt! Många underbara alster! Tack för att du ger oss inspiration. Kram Lisa

2009-04-19 @ 08:40:18
Postat av: Jessica Lindell

oj, vad flitig du varit! Jättefina allihop!

Vi vann cupen idag. 4 matcher 4 segrar!

2009-04-19 @ 20:13:40
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Annette E

Vad du har legat på i helgen! Jättefina alster allihop. Nu är det snart dags för Eventet, fattar det knappt. Ska bli såååå kul!

2009-04-19 @ 22:41:07
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0