Fancy Pants= I´m in love

alldeles nya färska serier från Fancy Pants anlände till butiken precis innan påsk... Jag har redan gjort 2 Layouter. Dessa papper föll verkligen mig i smaken... Mums...

Serierna vi har hemma är
Kraft Kuts
Delight
On a whimsy
Summer Soiree

Denna första layout har jag använt mig av pappret 
Summer Soiree: Strips

Jag tycker att dessa papper med strips är så roliga att jobba med



Rubons från Fancy Pants
Kraft cardstock
och metro skinni mini QK

och som några nog vet är jag ju ett stort fan av Kraft Cardstock ( ser ut som återvunnen kartong) och gillar man det så bara älskar man serien Kraft Kuts...



Både papper och diecuts är från den serien.

Och för er som också älskar Kraft cardstock så har vi fått in det i butiken igen...
Och ni glömmer väl inte vår invigning hela PÅSKEN... 20% på allt i butiken !!
tom. imorgon måndag

För er som inte vet är ju BUTIKEN Scraproom....i helsingborg

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Härliga papper! Kul att se att du scrappar lite gamla bilder också!

2009-04-13 @ 10:44:27
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att ni hade kul igår! Fina layouter!

2009-04-14 @ 06:36:01
URL: http://rundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0