*sicken vecka*

Det har varit sjukt mycket denna vecka... För att bara nämna något så uppstart på jobbet för terminen. Superskoj och superintensivt. Jobbat 5 dagar istället för de vanliga 4... Jag har fyllt år, sonen fyller år idag ojojoj Fotbollsträning tennisstart och en del annat smått o gott... Jag har faktiskt inte hunnit scrappa alls... Jag kommer igen. Jag lovar !

I födelsedagspresent fick jag ett nytt objektiv.. ett fast 50 mm f1,8. Det låg i sin låda i 3 dagar innan jag hann prova. Ni som känner mig förstår då att jag haft att göra. Lite svårare att få det bra tycker jag eftersom jag nu måste fokusera manuellt men när jag väl får det bra så blir det superbra !!

Lite foto från sonens födelsedagsmorgon



räkmacka till frukost.. det ska det vara .. det fick jag med...



födelsedagspresenten ska provas med en gång, undrar egentligen vem som ville ha guitar hero mest ????

Vi ska på weekendresa till GBG både liseberg och universeum står på programmet , fick ett ryck idag och bakade massa goa bullar att ta med... mums... viktväktarna tar paus lördag och söndag för att komma åter på måndag hihihihi


Ett foto på dottern med... så här ser det ut varje dag när vi kommer hem från dagis... Tv och tumme



rätt fina bilder va ? Det är en föjd att ta foto inomhus utan blixt !! Tur att jag har ett fint inneobjektiv nu när vi ska på universeum, hoppas på fina bilder därifrån.

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Sååå fina bilder!! och grattis i efterskott. Jag visst ju att det var i onsdags men ändå så glömde jag att gratta dig då... fy skäms

Hoppas ni hade en riktigt fin helg i Gbg.

Kramar

2008-09-07 @ 20:16:16
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Anki

Underbara bilder Helena!



GRATTIS på födelsedagen förresten, det kunde du ju berätttat hihi....

Visst är det härligt med räkmacka det har vi osså som tradition här :)

Mina Maja brukar osså sitta o koppla av så en stund när vi kommer hem om dagarna dock utan tumme men den stoppar Hugo in istället fast han sitter inte o tar det lugnt alla dagar full rulle på honom...



Hoppas du haft en superhelg i Göteborg, slank du in om på mässan? :)

2008-09-08 @ 11:55:18
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0