åt pipan med VV ...

hihihi det blev precis som jag trodde med weekend i GBG...





men idag är det nya tag som gäller igen...

Jag har verkligen provat mitt nya objektiv i helgen, svårt utan autofokus.. men en del bilder blir så mkt bättre än innan och en del så mkt sämre men övning ger färdighet...

Göteborg visade sig från sin bästa sida, väder . köer, hotell universeum mm

Jag hann springa inom mässan en snabbis... hihi 500 kr fattigare på en timme...

2 foto från universeum






ikväll ska jag scrappa .. jag har abstinens....




Kommentarer
Postat av: Annette E

Visst är det "hemskt" när man får abstinens av att inte få scrappa. Lycka till, hoppas få se dina alster i bloggen snart.

2008-09-08 @ 22:45:09
Postat av: Jessica Lindell

Ser ut som man borde göra ett hembesök hos er för att bli bjuden på tobleronefondue. Äe också scrapsugen!

2008-09-09 @ 09:50:29
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0