tack !!

för alla era stöttande ord ... det värmer ..och det känns mycket bättre. Precis som Maria skrev så är det inte jag som har problem...

Idag är jag GLAD har haft en kul helg med fest ( det händer väldigt sällan) En bra utbildning på jobb i fredags...
Sovit över 12 timmar i natt från 20,00 - 08,00 .Var ingen kul tjej just då men välbehövligt...

Innan jag åkte iväg på mina äventyr så gjorde jag en bröllopsLO , tänk att de är ju 8 år gamla de där fotona och nu dök det perfekta pappret upp...

Gröna härliga papper från Making Memories... de finns på Scraproom så klart



nu är det söndag morgon , frukosten ska på bordet och vi ska tag i dagen.. Storstäd på fm inne och jag hoppas på höströj i trädgården i em.... ett och annat höstfoto skulle vara bra med...
Ikväll startar innebandyträningen och som jag längtat men halsen och jag är inte kompisar alls den är rosslig och jag hostar massor så jag får nog hoppa över ...snyft....

Kommentarer
Postat av: Lisa Johansson

Jättefina Lo:S. Skriver sällan men tyckte det var dags. Trodde ingen kunde bli avundsjuk på dig. Trotts att du gör mycket vackert och bra så glömmer du ju aldrig att stötta alla andra! Vi behöver ju faktiskt drivande personer som du och inte bara alla andra. Jaja.

Ha det gott! Många kramar från Lisa Johansson

2008-10-19 @ 20:31:23
Postat av: Sonja T

Hej du:)



Hängde inte heller riktigt med i ditt förra inlägg, förutom att jag blev mycket förvånad! Jag har alltid beundrat dina lo's och din stil och blev inte alls förvånad när du fick leda på både kurserna och vara med i DT på Scraproom, så vad kan vara problemet???

Duktigt folk ska fram o exponeras:) Nä vet du vad, stå på dig o visa framfötterna så ska du se att du får den kredit du förtjänar;)

Lycka till nu:)



Kram Sonja T

2008-10-19 @ 21:26:58
URL: http://sonja1969.wordpress.com/
Postat av: Jessica Lindell

FANTASTISK layout. Minns hur vackra ni var i kyrkan och hur fin denna sången är. Får gåshud!

2008-10-20 @ 12:18:46
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Anki

Stämningsfull lo!



Jasså ni är gifta....drömmer vidare här :)

Vad fina ni var/är!



Underbar lo och du fångar verkligen känslan med denna lo!

2008-10-21 @ 21:22:23
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0