*höstlov*

det är så mysigt med höstlov... Barnen har varit hos farmor och farfar några dagar och är äntligen hemma igen !!! Det var 2 trötta barn som jag hämtade hem igår... men det hindrade inte oss från att göra vars en Halloweenbok liknande dem vi gjorde på Scraprooms barnkurs... foto kommer sedan...

Det är frost ute idag ( det gillar jag ) och i eftermiddag ska vi på BIO barnen tjatar redan ( hihi)

En höstLO med papper från Making Memories, finns på Scraproom såklart



på förmiddagen idag ska jag göra lite nytta....dammsuga och tvätta lite sedan är det aktiviteter med barnen som gäller !!!

Ikväll måste jag packa / förbereda lite till fredagsträffen på Scraproom imorgon, jag längtar verkligen !!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Härligt med lov! Jag var hemma och vabbade igår.

Lita avis på dig som ska på träff ikväll, fast jag var ju i söndags iof... Vi ska till IKEA och köpa våningssäng till barnen och imorgon är det kalas i Trelle.

Nej, jag har inte hört mer om kursen men det kommer nog mer info snart.

Ha en riktigt skön helg!

Kramen

2008-10-31 @ 08:05:26
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0