helena goes freestyle

här kommer en LO från gårdagens kvällsscrapp...

gjord efter skissen på veckans skiss



journalingrutan kommer från Mirabylls blogg ( tack)

Idag har jag varit med om något ovanligt ( ialla fall för mig) och tråkigt, den klassiska svenska avundsjukan...
På många sätt så har livet gått bra för mig ett tag nu , saker jag har önskat länge har gått i uppfyllelse och en del saker som jag inte önskat mig har ändå blivit så bra. Nya utmaningar både på jobbet och på pysselfronten = me like !!

Men idag slog den svenska avundsjukan till... nån hade blivit trampad på tårna ... stackare....

Kan inte låta bli att bli lite ironisk över det samtidigt som jag självklart blir ledsen , speciellt när man inte är ärlig och rak ( det har jag svårt för)

men jag tar ett steg tillbaka, mina ideer läggs på is , jag gör vad jag ska men inte mer och får se hur länge jag kan hålla mig där och får se vad som händer och idag kunde inte mitt inlägg förra veckan komma lägligare ;

du glömmer väl inte att ha kul när du scrappar ?????

Hoppas att jag har ork ikväll till scrap för i min låda idag låg ett härligt DTpaket från Scraproom innehållandes nyheter från Making Memories...

Kommentarer
Postat av: Annette E

Ja, vad ska man säga. Avundsjukan finns lite varstans men det är bara att skaka av sig den och gå vidare. Problemet ligger ju faktiskt inte hos dig utan den som uttryckte åsikten. Det är synd att man inte kan glädjas med en person som det lyckas för och har flyt. Jag tycker iallafall att det du gör är bra, så stå på dig Helena! Stor Kram från Annette

2008-10-16 @ 20:29:24
Postat av: Susanne H

Vad tråkigt att höra Helena men försök att inte ta åt dig. Du är välförtjänt av allt du fått senaste tiden, tro inget annat!! (det tror jag att du vet med ;o) ) Vilken härligt LO förresten och MM-papperna ser härliga ut. Måste nog stanna till på Scraproom på vägen hem idag..

Kram på dig och ha en skön helg!

Susanne

2008-10-17 @ 11:52:58
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Martina

Tycker du är duktig och ska inte ta åt dig. Det är väl bara skoj om någon kommer med i ett DT ?? Stor kram till dig

2008-10-18 @ 09:57:18
URL: http://www.martinas.se
Postat av: maybemej

Som alla andra så skriver jag..Ta inte åt dig. Varför ska du lägga dina ideer på is...Nu vet ju inte jag vad det handlar om men att ha ideer och sedan utveckla dem tycker jag är fantastiskt. Oftast stannar det vid att bara vara en ide.

hoppas att allt årdnar sig. kram

2008-10-18 @ 12:04:50
URL: http://maybemej.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Trist att höra. Du är en av de mest ärliga människor jag känner och är värd all framgång!

Tycker du ska vara precis den du är , inte backa!

Snygg LO förresten. Jag e så scrapsugen men får verkligen inte ihop det just nu!

2008-10-18 @ 13:02:53
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Maria

Vet inte bakgrunden till ditt inlägg Helena men den svenska avensjukan har jag också tyvärr stött på i diverse sammanhang. Men, det är inte du som har problem där, utan den som innehar avensjukan, tänk på det!



Ses den 31:e!



Kram Maria

2008-10-18 @ 22:07:36
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0