Utmanad

Jag har blivit utmanad av Susanne...

Vilken mat äter du ofta?  Om barnen får bestämma Spagetti Köttfärssås.. om jag får bestämma fläskpannkaka
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? sitter nog oftast... ( skäms) eller ser till alla kidsen...
Var sitter du helst när du bloggar? hemma vid datorn
Köper du ofta Triss? ibland ca 1 ggr i månaden
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Thailand Bröllopsresa är en favorit, legoland med husvagnen gillade jag med och jag har alltid varit barnsligt förtjust i London.
Vilken TV-kanal tittar du mest på? Kanal 5
Vilket är ditt favoritvin? Dricker helst rött men tål bara cabernet Sauvignon druvan

Jag utmanar:
Caroline och Anette  


Jag har gjort två böcker med Maja Designs papper



Ikväll ska jag jobba på Scraprooms fredags träff... Ska bli så skoj att vara där , första ggr som jag ska jobba på en fredagsträff, känns konstigt att inte packa ihop scrapsakerna men jag får insupa inspiration hos alla andra istället

Kramilikram Helena


Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vilka snygga böcker och vilken bra idé med en idébok. Den får jag nog låna, jag som alltid kladdar på en massa lösblad och postitlappar. Trevligt att ha allt kladd samlat. Jag vet precis vilken bok jag ska använda med...

Ha det så trevligt ikväll! Imorgon ska vi åka till Liseberg och gå på julmarknad. *

2008-11-28 @ 11:45:30
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0