snart så...

jag lovar att jag ska föröka uppdatera munkaträffen bloggen imorgon med bilder från träffen, men de är ganska många så det kräver lite hjärnverksamhet och den är tyvärr slut för dagen...

men tack igen alla som var med och tack för responsen efter träffen. Kul att ni är nöjda


Jag har haft en fotoide sedan i fredags och idag hann jag ta dem... fortfarande kvar på första uppgiften i fotokursen...gillar korta skärpedjup

detta är Elias passion... lego ...





längtar tills jag får scrappa dessa....de är Elias i ett nötskal...
gubbar gubbar gubbar Det är det som gällt ända sedan han var liten ....


Kommentarer
Postat av: Sonja T

Vad skoj o kunna ta så läckra bilder:) F.ö skulle man kunna tro att du fotat min yngste son - han är 9 år och fullkomligt uppslukad av alla dessa "gubbar"... det verkar aldrig gå ur honom:o)



/Sonja

2008-11-18 @ 08:33:29
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Mmmm, så läckra bilder. Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan träffas och fota lite. Vi hörs av ikväll.

Kram

2008-11-18 @ 10:38:40
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0