sjukstuga och röjning pågår...

Ja här hos oss har det varit sjukstuga i veckan... Jonas har haft maginfluensa sedan i måndags men är på benen igen och T har haft feber och en megaförkylning... Så jag har fått vabba o J har legat på soffan...
Igår sa Elias är jag den enda i vår familj som jobbar ?? hihi

Men alla som känner mig vet att jag inte gillar att städa men nu har jag röjt gärnet över allt utom källaren ( blir i helgen).
Sorterat, slängt, sparat , packat undan. Se så fina barnens trofast lådor har blivit



Jag har också satt mig ner och läst igen mig på fotokursen...
Var i skogen idag med mina föräldrar och plockade mossa, passade på att prova det vi fått lära oss om bildkomposition.
 
så här kommer en räcka foto...



cirkelkomposition eller kanske central...



diagonal, blicken på väg ur bilden ?



grodperspektiv, jag ligger ner o fotar

Jessica o Susanne , det finns mer bilder på Flickr...

Till er andra, ses snart igen !

Vill oxå tipsa om adventskalendern på Scraprooms blogg, den börjar på söndag !!







Kommentarer
Postat av: Helena

så duktig du varit och va fint det blev på lådorna!

2008-11-27 @ 18:46:19
Postat av: Caroline Rundby

härliga kort!

2008-11-27 @ 20:16:02
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Annette E

Jättehärliga kort! Ditt städande ser också bra ut...ta nu inte i i överkant. Vila också...

2008-11-27 @ 21:10:21
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Anki

Visst är det härligt att få ordning i skrymslen och vrår.



Fint blev det också!

2008-12-13 @ 15:13:56
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0