2:a inlägget för idag...

Jag vet att jag har en del läsare som har kamera funderingar. Jag är absolut !!!!! inget proffs på fotografering utan ser mig själv som en glad amatör.

Först vill jag säga att jag photoshoppar alla !! mina foto som jag framkallar eller visar här, det betyder att alla har fått sig ett uppsving av något slag...

Jag har en Nikon D40 med 3 olika objektiv till. Jag tror det rör sig om ca10000 kr, som jag lagt på denna kamera med tillbehör.. Jag är superduper nöjd med min kamera även om det alltid !! finns mer att önska men jag klarar mig med denna läääääääääänge. ....

Du som vill ha en ny kamera måste fundera på vad du vill ha den till, vilka bilder ska du ta mm.
Prata med någon i en fotoaffär, känn på kameran den måste ligga bra i handen ... Systemkamera är super men den är stor , vill du ha det ?

lite foto från gårdagens julbord





ser gott ut va ?? Det var det verkligen !!

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Glad amatör eller inte så är du iaf himla duktig - du har ju 'öga' för det iaf:)



/Sonja

2008-11-30 @ 23:33:59
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Mmm, det ser onekligen gott ut. På torsdag ska jag äta mitt första julbord. Detta i kombination med att spela bowling, hm, undrar hur mycket man orkar spela efter att ha ätit julbord...

2008-12-02 @ 23:41:49
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0