skaparlust

Ja den sitter i sedan förra helgens träff... Superkul. De har cypercrop på annas scrapbooking och jag har har gjort två utav utmaningarna.

Ett kort i vitt...

image540

och en LO utan mönstrade papper i storleken 6*12 ( denna gång till min BOM)

image541

utan att vara EGo så illar jag denna färgglada LO massvis, den var så kul att göra....

2 kort bara för att har jag med gjort

image542

och ett med den söta pojken på månen från Hänglar

image543

Igår var det trädgården som gällde hela dagen och det blir det idag med... Det känns i kroppen men solen skiner så det blir nog en härlig dag !


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej!
Alltid lika inspirerande att titta på dina alster.
Mycket färg som jag blir glad av. LYcka till i trädgården idag.Jag har minsann samma ärende.
Kramisar

2008-05-04 @ 07:46:39
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Helene

Hej igen!
Tänkte bara säga att jag,Ika och Eva gärna hänger med på nästa träff du ordnar.
Jag förstod att ni hade haft jätte kul.
Du är med än välkommen till Gislövsträffen med dina scrapvänner.

2008-05-04 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0