"mini" scrapträff i måndags

Det var så skönt att träffas och scrappa i måndags efter en hel helg i trädgården...
Denna vecka har varit alldeles full med jobb och andra aktiviteter så jag har inte ens packat upp mina saker...hmmm... inte likt mig men det kan oxå bero på det underbara väder vi har strålande sol !!!! och varmt !!! Nu är jag ledig i 3 dagar och ska passa på att njuta så mkt jag kan.... Ska ta värsta röjarrundan i huset i morgon fm så kan jag vara ute resten av tiden ( hoppas hoppas )

lite nya alster från mig... först en Lo på Elias ( gamla !! kort )

image549

discobowling i Idre

image550

jag gjorde ett par LO till men jag väntar med att visa dem, jag har skickat dem på diverse utmaningar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0