veckans tips !!

TIPS 1

för er som är sugna på photoshop läs detta http://www.moderskeppet.se/kurser/distanskurs/ . Jag vet att ni är många som läser denna blogg som är sugna på photoshop, varför inte slå till ???? Jag går den nu, det tar lite tid men är så gott som gratis !!!! Och du har 1 år på dig att klara kursen...

TIPS 2

för er som bor i närheten av Ängelholm så har jag upptäckt ( egentligen Helena Helgesson) att de säljer Promakerpennor i konstnärsaffären / inramningsaffären mittemot systemet ( nästan mittemot) Inte billigast i världen 35 :- st men om du vill se färgen du behöver så... och ni som färglägger stämplar så är ju Blush helt perfekt som ansiktsfärg....

Imorgon kommer det ett nytt påsalbum jag gjort... med bilder från fjällen... ses då eller ?

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Jag har inte testat Promakerpennorna men kanske man kan få se ett exempel på träffen...? ;o)
Papperna är Panduros egna och jag köpte dem på Väla häromdagen.

2008-03-21 @ 10:36:56
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0