mitt uppe i allting.....

Ja så är det denna helgen... men det är mycket roligt på G... I fredags hade jag "dubbel" kul, träff på scraproom mysigt som vanligt även om jag nog tyckte att det var lite tystare i lokalen än vanligt.... Men alltid inspirerande att träffa Er alla ! Och på vägen dit köpte jag äntligen mig en ny kamera !!!!!!!! En nikon D40. Jag har knappt hunnit att använda den men det jag provat känns som en bal på slottet.....alldeles underbar !!!

Vi håller oxå på att fixa i köket och var på IKEA igår och köpte 3 nya högskåp för bättre förvaring.... tyvärr inga bilder ännu men det kommer nog ikväll....

Och jag har sammanställt mitt scrap för årets 2 första månader ( har jag gjort något annat ??)

LO; 38
Kort; 25
Minialbum; 2
plus att jag fixat min stämpelförvaring och jag har skapat en bok där jag ser vilka dies jag har...hmmmm....

Dessa 2 är jag mest nöjd med (har visat dem innan )
image461

image462

så nu tar vi tag i denna dag..... Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0