CyberCrop på Scrappiz

är det hela påskhelgen men jag har inte varit sugen förrän idag. ( Hade piskan på ryggen med eftersom korten skulle delas ut under kvällen...

Först en Tagpocket til Lilllebror  med pysselmyranstämpel... till utmaningen svart-vitt

image479

image480

ett grattiskort till min pappa ill utmaningen GULT

image481

en scrappad sida om Elias nallar til utmaningen scrappa i ett annorlunda format

image482

Mest nöjd är jag med tagpocketboken som är så olik mig i stilen men som faktiskt blev helt underbar ! Gillar verkligen Carpe Diem stämplen från pysselmyran

Nallestämplen kommer oxå från Pysselmyran

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

Wow, vad mycket snyggt du gjort! :-)
Kram / Sofia

2008-03-24 @ 10:13:15
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Jessica Lindell

Blir hela tiden imponerad av dig Helena. Wow vad fint album till Micke, korten oxå superfina. Saknade dig på innebandyn igår. Se till att ladda inför Blåkulla cup nästa helg.

2008-03-24 @ 16:19:14
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0