bättre sent än .....

Ja jag vet att jag lovade er minialbumet för ett par dagar sen men livet kom emellan... Nä skämt och sido, vi ska skaffa kamin ! (längtar) och då dög det inte bara att sätta in den... utan vi var "tvungna " att möblera om... Så nu är hela varddagsrummet / arbetsrummet ommöblerat på prov... men jag tror vi behäller det så här... Kaminen ska beställas nästa vecka sedan tar det nog inte många veckor innan den e på plats !!

Har i alla fall gjort ett påsalbum til barnens kusin som fyller år i morgon nmed foto från Idre förra veckan

Framsida
image476

inuti

image477

fotot på henne är taget på discobowling med natteffekt på kameran, det blev jättecoolt i verkligheten...

och baksidan

image478


Idag skiner solen !! Men det är många minus ännu... men jag hoppas på att vi kan vara ute senare under dagen. Nu ska jag göra ett par födelsedagskort ska ju gå bort ikväll till pappa och min lillebror som fyllt 25 , tycker du att jag är ute i sista minuten ??

Glad Påsk !!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Så effektfullt med svart fotomatta runt den vita snön.

2008-03-23 @ 16:25:01
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se
Postat av: Anita/AniLi

Ja, detta album blir hon säkert glad över att få, och jag håller med;fotomattan är effektfull!
Sista minuten! För mig är det i alla fall så att det är då jag kommer igång och scrappar allra bäst, just när det gäller att göra kort.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

2008-03-23 @ 19:30:58
URL: http://anili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0